5/02/2013

HAUSKAA VAPPUA VAAN KAIKILLE



Kuvia vappuaatolta jolloin synkän ja sateisen alkupäivän aiheuttama epätoivo onneksi haihtui kun aurinko alkoi yllättäen paistaa. Ei suinkaan verrattavissa viime vuotiseen 20 asteen keliin ja vihertävään ympäristöön mutta ihan tarpeeksi hyvä (se intiaanikesä juttu oli kuitenkin valhe!). Eräs asia mun täytyy siitä päivästä teille kertoa koska mulla jäi siitä hieman paha mieli. Kun käveltiin Vartivuoren puiston läpi mun kaverin kämpille (itse olin hieman omissa aatteissani koska mulla oli kauhea kiire vessaan) väkijoukosta ja kaikesta siitä melusta ajautui korviini kuitenkin kaksi sanaa "Sara Lehtomaa!" (klassinen psykologinen ilmiö). Se oli iloinen huudahdus jonka lähdettä en paikantanut. Ajattelin ensin että se oli varmaan joku tuttu, mutta kun mietin asiaa tarkemmin, en keksi miksi kukaan tuttu kutsuisi minua "Sara Lehtomaaksi". Sitten tuli mieleen että ehkä huutaja oli blogin lukija tai ihailija, mikä on aika imarteleva ajatus xD Pointti siis tässä se että mun reaktio oli tämä; pysähdyin, katsoin ympärilleni hämmentyneenä otsa kurtussa, jatkoin matkaani. Että jos kyseinen henkilö nyt sattuisi olemaan yksi tesitä lukijoista niin pahoittelen käytöstäni, mutta se oli mulle hieman outo hetki! Ja jos et ollut niin aika noloa kun selitän täällä omia luulojani......hauskaa vappua vaan kaikille.


  

10 comments:

  1. Amazing pictures OMG !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  2. hahaa just hyvä juttu :DD

    ReplyDelete
  3. ihanan näköinen takki sulla tossa ekassa kuvassa mistä oot hankkinu sen? :) ja muutenkin ihanan keväisiä kuvia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! tää ihanuus on zarasta. nyt keväällä ostin :)

      Delete
  4. pakko kommentoida edelliseen postaukseen liittyen, voi vitsit innostuin niin paljon kun huomasin ton naapuri- kuvasarjan ensimmäisen kuvan :-D törmäsin siihen nimittäin pari viikkoa sitten rajalassa kun olin menossa teettämään omia ennakkotehtäväkuviani, ja myyjä siellä esitteli eri kuvakokoja ja näytti ton sun kuvan ja olin ihan että vau, mahtava. mut jei oon onnellinen et löysin tän blogin :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, eikä :D hassua! mut kiitos paljon! toivottavasti sulla tuli myös hyvät kuvat!

      Delete
  5. ihania kuvia, toi pinkki/sateenkaarenvärisennäköinen väri tuolla kuvien reunassa on aivan ihana!

    ReplyDelete