7/21/2013

MYÖHÄISILLAN POHDINTAA



Käytiin Nooran kanssa kasvitieteellisessä kummastelemassa. Pieniä ihmisiä kun ollaan päästiin lasten lipuilla sisään. Näinä hetkinä iloitsen olevani 162 senttiä lyhyt. Kuvailtiin ja pulistiin. Vietettiin tuona samana päivänä myös ihana ilta. Tapasin vihdoin viimein Jannen joka oli yhtä ihana kun osasin odottaa kaiken kuulemani perusteella. Väsättiin herkullinen ja kaunis myrkynvihreä booli jolla startattiin ilta. Myöhemmin baarissa Noora sai ilmaisen drinkin kiitos baarimikon joka keskittyi oleellisen sijaan asiakkaiden kanssa flirttailuun, mikä sopi meille oikein hyvin. Minimalistisen konejumputuksen tahtiin oli hankala tanssia. Ei ihan mun juttu. Kun oli aika lähteä kotiin ulkona satoi ja kylmä ilma viilsi paljaita sääriäni. Onneksi meillä oli sateenvarjo mukana. Ja hyvä ajoitus, sillä ei jouduttu odottamaan bussia ja hytisemään kylmyydessä.

Mua vähän pelottaa tulevaisuus jos rehellisiä ollaan. Yksi valtava kysymysmerkki. En pidä yhtään epävarmuuden tunteesta. Se ahdistaa. Tiedän että tulen aina selviämään mutta mitä jos en saakaan tehdä mitä rakastan? Mitä jos se että teen parhaani ei riitä? Jos joudun tyytymään vähempään. Tiedän että mun ei tulisi ajatella tällaisia asioita vaan edetä valokuvaajan polullani ja kuluttaa kaikki energiani siihen. Kehittyä. Mutta välillä vaan jämähdän. Stressaannun niin helposti ja se imee musta kaiken energian. Niin ei saisi käydä! Mutta valokuvauksen tapaan tääkin on vaan asia jossa mun täytyy kehittää itseäni.

15 comments:

  1. Kerrassaan hienoja kuvatuksia

    ReplyDelete
    Replies
    1. gosh the 1st pics is amazing!

      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Delete
  2. Replies
    1. thank you so much! that's what i wish the most to hear :)

      Delete
  3. Heippa! Sopisiko 7D:n pariksi 17-55/2.8 objektiivi? Haluaisin ostaa uuden kameran ja olen ajatellut 7D:tä, mutta nyt ongelma on objektiivin kanssa. Haluaisin vastaavan objektiivin, kun vaikka 450D:ssä vakioputki, mutta siis 7D:lle sopivan. Vai olisiko 70-200mm hyvä? Kiitos avusta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo, mulla on itselläni 17-55/2.8 ja kyllä ne hyvin passaa :) vaikkakin nykyään oon siirtynyt lähes täysin kiinteisiin 50mm ja 85mm. 70-200 millisestä mulla ei ole kokemusta niin vaikea siitä sanoa yhtään mitään :/ toviottavasti oli apua :)

      Delete
  4. Ihania ja tunnelmallisia kuvia!

    ReplyDelete
  5. Omg. Love love the cat and the photo with roses !
    Evia x

    ReplyDelete