10/02/2015

FLOWY


Dress - StyleMoi*, Earrings - Primark, Fake Septum - River Island


Some of you have probably by now already stumbled across a photo of my dear new tattoo if you follow me on Instagram (since I have very eagerly been sharing pictures of it). But here it is, in slightly higher definition, in all of its glory. I designed it myself and Lätkä at Golden Eye Tattoo did a damn good job making it come alive, so to speak. I was originally thinking of a more realistic approach but I'm glad that it turned out a bit more "cartoonish". And the colors are gorgeous! I couldn't be happier. And no I did not get myself a septum, it's fake. I like the way they look but I'm way too practical a person to actually get one. I can imagine it being a pain in the ass when you have the flu. By the way, isn't this dress completely goddesslike?!

8 comments:

  1. wow i love this Shooting so much
    the earrings and the Septum are simply perfect
    lovely

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear! Glad you like it :)

      Delete
  2. Ihan älyttömän makee tatuointi ja kuvat, tykkään!!

    Tää nyt ei liity mitenkään mihinkään, mutta mulla olis kysymys! Jos oon oikein ymmärtänyt, niin opiskelet englantia Åbo akademissa, eikö? Oon kans kiinnostunu englannin kielestä, mutta en oikeen tiiä mihin ammattiin siitä haluisin jos lähtisin sitä opiskelemaan. Mikä ammatti sulla on suunnitelmissa jos meinaat opiskelemallesi alalle työllistyä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Ihana kuulla :)

      Kyllä, opiskelen englantia ÅA:ssa! Vaihtoehtoja ovat esimerkiksi kääntäjän ja opettajan ammatit (ÅA:stahan löytyy opettajalinjakin erikseen englantia opiskeleville - itse oon yleisellä linjalla). Mutta sittenhän on kans mahdollista valita yks iso ja pieni sivuaine.

      Henkkoht en oo ollenkaan lähestyny näitä opiskelujuttuja tulevaisuuden ammatin näkökulmasta :D Oon vaan valkannu kursseja jotka vaikuttaa kiinnostavilta. Opiskelen enemmänki sen takia jotta mulla olis joku ns "plan b" jos epäonnistun totaalisesti valokuvaajana xD Mutta nyt viime aikoina ku oon asiaa miettiny niin itse asiassa opettajan ammatti saattais kiinnostaa mua.

      Delete
    2. Kiitos vastauksesta! Oon itekin aatellu ettei se ammatti oo välttämättä siinä se pääasia, vaikka se ehkä vähän hassulta kuulostaakin. Ja tuskin siitä opiskelusta mitään haittaa on, varsinkaan kielten kohdalla! Mulla toi englanti on ehkäpä se plan b jos en keksi mitään muuta mua yhtä paljon kiinnostavaa ja pääsen sitä opiskelemaan :--D mut saa nähdä mitä tapahtuu, onneks mulla on vielä aikaa miettiä!

      Delete
  3. woah. you're insanely beautiful! and thats a really cool tattoo x

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, thank you! You're too sweet! xx

      Delete
    2. Aww, thank you! You're too sweet! xx

      Delete